close

看得到朋友更新部落格关于今天发生的事,我也写写吧~

话说,在上PA课时,后方传来一本书掉落的声音,好奇的大家就转头去看看发生什么事,我只看见Dickson 趴在桌上,像是发生了什么事情,又像是没发生什么。然后我只看到一人起来去取他的书。

事后,全班静此几分钟大家你看看我我看看你,好奇发生什么事。由于好奇心太强,我和朋友决定着后面的人证来问问,可是……没什么收获。最后,我们就问问当事人。事情的经过~是……如此如此~这般这般~哈哈

"Someone threw a book towards my forehead with high force and velocity. Actually I just wanted to see his pencil box but I don't know he would react like this. If I know I won’t do it! The THICK PA book flies towards my forehead. I straight away black out. I felt very dizzy and pain. I quickly put my head on the table. En.Ismail saw everything and keeps on asking what happened. It was very annoying. My friends were in shocked of what they saw and everyone keep quiet. They concern about me especially my assistant monitor. Thank you all for your concern. I know my forehead was bleeding when I look into the mirror. IT GREW UP 2CM. WALAO!! I ate 'nasi goreng' to gain back the blood that I lost. "

版权所有是Dickson的~哈哈

最后一节~老师不在!大家超级开心的~有的聚集在后面聊天,有的下楼找朋友~

奉劝大家别看太多福禄寿!!!尤其是 Sat in the city!!!

因为,Dickson一直模仿Handelababy的说话方式,好可恶!而且很恶心耶!!!

试问一个一米八多的人做那种娘娘腔的动作能不恶吗?

可也让我笑足半小时,笑到肚子疼。

Dickson说他有打botox.......证明了,那个botox是便宜货~哈哈

他还说他隆胸,证明了他是是失败品。哈哈~

arrow
arrow
    全站熱搜

    儿 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()